2014. január 31., péntek

Epilógus

Most nem tudok mit írni ide. Majd az utószónál.
Csak annyit kérek, hogy mindenki, aki olvasta a blogot, hagyjon itt maga után néhány sort, mert nagyon sokat jelentene.
Köszönöm, hogy velem voltatok. <3

Epilógus


Azt mondják, hogy az emberek évről-évről egyre többet változnak. Három és fél év telt el, én pedig már a fejemet fogva, mosolyogva emlékszem vissza azokra a különös emlékekre. Azóta az életem teljesen stabillá vált. Az ujjamon lévő karikagyűrű mutatja, hogy immáron teljesen elköteleztem magam. Az iránt az ember iránt, aki ugyan ilyet visel a bal gyűrűsujján. Ben. Azóta szétválaszthatatlanok lettünk, és én azóta csodálkozom rajta, hogy hogyan lehettem ilyen vak. Szeretem, és azt hiszem nem túlzok ha kimondom, ő életem szerelme. Sose hittem az ilyen közhelyekben, egészen addig amíg át nem éltem. Kivétel nélkül, mindenki örült nekünk, azzal együtt, hogy ki voltak borulva a rengeteg szenvedésünkön...

Egy hosszú folyosón gurítottak végig a kórházi ágyamon, miközben olyan fájdalmakat éreztem, mint még soha. Nem is kívántam magam látni kívülről, a hajgumimból a tincseim nagy része kiesett, izzadtam és néha-néha felsikítottam. Ben szinte futott az orvosokkal együtt, és mind nagyban magyaráztak, hol nekem, hol egymásnak.
Végre elértük azt a helyet, ahol azt hittem, hogy megkönnyebbülök, de nem. Minden csak rosszabb lett, a szülőszoba feliratú helyiségben.
- Ne aggódj - szorította meg a kezem Ben. - Itt vagyok, minden rendben lesz.
- Oké, itt van, de te nyomod ki a gyereket? - néztem rá idegesen. - Nem? Akkor miért ne aggódjak?
- Én is szeretlek - simította meg a kézfejemet.
- Akkor - húzta fel a gumikesztyűjét az orvos. - Kezdhetünk nyomni.
- Máris? - ijedtem meg.
- Két perce azon balhéztál, hogy legyen már kint a baba - forgatta a szemét Ben.
- De még nem vagyok felkészülve - mondtam, majd egy fájás közbeszólt. - Aú! - szorítottam meg még jobban Ben kezét.
- Pedig fel van - közölte az orvos. - Szóval nyissa szét a lábait és nyomjon.
Ha az addigi fájdalmakat elviselhetetlennek tartottam, akkor ezt nem tudom mihez hasonlítani. Sírtam, üvöltöttem visítottam, elegem volt mindenből. Sajnos akkor nem tudtam vele foglalkozni, hogy a férjem ott áll mellettem és végignézi az egész hisztériámat, de mint később kiderült ő is annyira ideges volt, hogy nem tudta érdekleni, csak azon volt, hogy legyek már végre túl rajta.
- Ben, rohadj meg - közöltem vele.
- Mi? - nézett rám rezignáltan.
- Mert ha te nem vagy nincs ez se. Ááá! - üvöltöttem.
Ben tudta, hogy nem kell komolyan venni, ezért csak jobban megszorította a kezemet és tovább biztatott, hogy szüljem már meg végre a gyereket. Én azonban úgy éreztem mintha egy krumplis zsákot kellett volna kinyomnom magamból.
- Kint van a feje - szólalt meg az orvos egy idő után, Ben pedig azonnal lépett oda, hogy megnézze.
- Itt ne hagyj! - kiáltottam rá ijedten.
- Nyugi, csak ide jövök - mosolygott rám biztatóan és ellépett tőlem, hogy megnézhesse a baba arcát. Ahogy visszalépett hozzám azonnal rákérdeztem.
- Milyen? - ziháltam.
- Gyönyörű. Folytasd Ems.
Sosem becézgetett. Mindig csak Ems voltam. Nem voltam kicsim, nem voltam életem, nem voltam drágám, nem voltam cica, nem voltam baby. Mindig csak Emily voltam. Amikor rákérdeztem, hogy miért azt mondta, hogy egyszerűen azért, mert gyönyörű nevem van, és megérdemlem, hogy így szólítson.
Tudtam, hogy megéri a szenvedés. Tudtam, hogy a közös jövő valami igazán varázslatos lesz. Ben megérte a fáradtságot, akkor a tőle kapott baba is. Ők, megérik a fáradságot, a fájdalmat. Mert mi megérdemeljük.
- Gratulálok. Kislány - szólalt meg az orvos, én pedig zihálva helyeztem a fejem a párnára és szinte fel sem fogtam, hogy mi történik. - Apuka, elvágja a köldökzsinórt?
Ben elengedte a kezem és arrébb lépett. Fél szemmel láttam, ahogy odalent ügyködik, folyamatos vigyorral az arcán, amitől fáradtan elmosolyodtam. Lehunytam a szemem, és hallottam ahogy a nővér megkérdezi Ben-t, hogy segít-e megfürdetni a babát. Természetesen rögtön belement.
Néhány perc múlva felnyitottam a szemem és hiány érzetem lett. Adják már oda a gyerekemet, aki kilenc hónapig bennem lakozott! Nem azért szenvedtem annyit, hogy ne is lássam!
Pont végszóra Ben mellém lépett és óvatosan megszólított. Pislogva kaptam felé a fejem, aztán a kezében tartott rózsaszín takaróra esett a pillantásom, amiről azután le se tudtam venni a szemem.
- Menj Anyához - szólt lágyan és a kezembe adta a kicsit.
Kicsit arrébb csúsztam, hogy Ben felférjen az ágyra, de nem is foglalkoztam vele. Csak a kezemben tartott kis csodát figyeltem.
- Istenem, de gyönyörű vagy - suttogtam és megráztam a fejem, könnyei kicsordultak. - Előbb sokkal nagyobbnak tűntél, igen - nevettem fel kissé. - El se hiszem, hogy végre itt vagy. 
Ben óvatosan megsimította a karomat és nyomott egy puszit a fejem tetejére, majd letörölt néhány könnyet.
- Köszönöm - néztem rá meghatottan.
- Mégis mit? - értetlenkedett.
- Ha te nem vagy, nincs ez se - ismételtem meg a nemrég elhangzott mondatomat, teljesen más értelemben.
Fejemet a vállának döntöttem, és visszanéztem a csodálatos kislányunkra.
- Nagyon szeretlek - karolt át. - És persze téged is - nézett rá a babára.
- Döntöttek már a névről? - lépett hozzánk a nővér.
- Jessie - mondtuk ki egyszerre.
Üdvözöllek a nagyvilágban Jessie. Lehet néha Apu kicsit ideges lesz, és el lesz halmozva munkával, de rád mindig lesz ideje. És lehet, hogy Anyu néha kicsit szétszórt, de rád mindig oda fog figyelni. Apu és Anyu hihetetlenül szeretik egymást, és legalább annyira szeretnek téged is, tehát ha úgy vesszük, csak tőlünk végtelenszer végtelen szeretet kapsz, szóval abból biztosan nem lesz hiány.
Ja és még valami. Ha majd eléred azt a kort, hogy a pasik elkezdenek utánad kacsintgatni, nagyon gondold át, hogy ki lesz az igazi. Talán ez az a dolog, amiben majd nem tudunk annyit segíteni. Ez egy olyan út, amit egyedül kell majd bejárnod.
De egy nap biztosan te is rájössz, hogy mi az igazság a szerelemről.

26 megjegyzés:

  1. Csodálatos volt. Megható, érzelmes. Minden benne volt ami ezt az egész blogot jellemzi és jellemezte, Ems és Ben között lévő szerelem amiből egy csodás kislány lett:) Nem tudok mit mondani majd következőnek hátha menni fog, érzem hogy vége és hogy mennyire fog hiányozni:(
    xx.<333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, nagyon köszönöm, hogy velem voltál végig. <3
      Én is valahogy így vagyok vele. Még mindig nem fogtam fel... :((
      xoxo, <3333

      Törlés
  2. Nagyon sajnálom hogy már vége. Imádom az írásod azt ahogy kifejezed magad. De nagyon jó befejezés lett:) Remélem a többi blogodat folytatod :) *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszett. <3
      Természetesen folytatom, és hamarosan új bloggal jelentkezek, ahol remélem velem tartasz. :) <3

      Törlés
  3. Köszönök mindent! Köszönöm, hogy megírtad a blogot, hogy megismerhettem az írásod, hogy valamilyen szinten téged is megismerhettelek. Köszönöm, hogy foglalkoztál az olvasóiddal, hogy együtt várhattam a töbiekkel a részeket, hogy együtt néztük az új 1D klippeket... szóval mindent :') Az epilógus elolvasása után szóhoz sem jutottam.. elképszető lett! Az egész történetet az elejétől követtem.. csak halkan :D Mindegyis ♥ Nagyon gratulálok ehhez az egészhez. Nagyon sok puszi: Sára :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy olvastad a blogot, hogy írtál hozzá, hogy velem tartottál, köszönöm, hogy én is megismerhetlek kissé. :) Szóval én is mindent. :)
      Hihetetlen, hogy ilyen érzelmeket váltottam ki belőled/belőletek, felülmúlhatatlan érzés.
      Nagyon köszönöm, remélem találkozunk a következő blogomnál. <3
      Sok puszi, Kikiih <3

      Törlés
  4. El nem tudom mondani hogy mennyi mindent indítottál el bennem ezzel a blogoddal. Tudom, mondtam már elégszer, de egyszerűen csodálatosan írsz! A történeteidben minden benne van. Szerelem, boldogság, csalódás, de legfőképpen az ÉLET. Mindig történik valami érdekes, amire egyáltalán nem számítottam. Mindig izgatottan olvastam végig minden egyes részedet, nem bírtam velük betelni. Azzal, hogy ennek most vége, rendkívül elszomorodtam, de örülök hogy részese lehettem ennek. De legfőképpen annak, hogy megismertelek téged. Tudom, nem szereted a nyáladzást, de mondhatom azt, hogy iszonyatosan büszke vagyok Rád, és arra hogy a barátaid közt lehetek.. szeretés. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akárhányszor írsz nekem, akárhányszor mondod el nekem ezeket a dolgokat, egyre jobban esnek. Hihetetlen, hogy ennyire tetszett és bár nem írtál minden részhez, mindig elmondtad a véleményedet valamilyen formában. Büszke vagyok rá, hogy egy ilyen barátom van, mint te és köszönöm az örökös támogatásodat, amit nem tudok elégszer megköszönni.
      Szeretlek <3

      Törlés
  5. Egyszerűen eszméletlen, nem csak maga a történet, bár az is megállná a helyét magában, de ahogyan írsz az valami elképesztűen zseniállis.
    Köszönöm hogy olvashattam, köszönöm hogy kitartottál, köszönök mindent.
    Fantasztikus minden ami ezen a blogon van, gratulálok ehhez a történethez, mert elképesztő lett.
    Mégegyszer nagyon köszönöm <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerűen hihetetlen, hogy ilyen szép szavakkal illeted a történetemet. Én köszönöm, hogy olvastál, hogy kitartottál mellettem, én köszönök mindent.
      <33

      Törlés
  6. Nem nagyon tudok mit írni ehhez a részhez, mert pont ilyen csodálatos befejezést vártam tőled. Mondjuk a kis Jessire nem számítottam szóval még az epilogusban is tartogattál meglepetéseket számomra. Az biztos, hogy nagyon fog hiányozni a blogod a történeted és Emily.
    A következő blogodnak már is van egy felíratkozója, szóval tudd, hogy a továbbiakban is számíthatsz majd rám.
    xxxx
    Nagy ölelés és sok puszi:
    Nóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, hihetetlen, hogy még itt is megtudtalak lepni valamivel. :)
      Azt hiszem nekem is hiányozni fog. Hiányozni fognak az olvasóim, hiányozni fog a blog hangulata. :(
      Nagyon is remélem. ! <33
      Millió puszi és ölelés: Kikiih

      Törlés
  7. Szia.nagyon élveztem ezt a részt is. Kiváncsi vagyok az utoszavadra, hogy milyen érzések kavarognak benned... Tényleg kiváncsi vagyok. Viszont az ez előtti részt hivatalosan és visszavonhatatlanul a kedvencemmé avattam. Köszönöm Neked ezt a csodálatos történetet amit többszöri olvasás után sem tudtam megunni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Azt is hozom hamarosan, tudom, hogy nehéz lesz megírni, de végleg le kell zárnom ezt a blogot. :(
      Nagyon örülök, hogy ennyire tetszett, remélem, hogy találkozunk a következő blogomon!! :) <3

      Törlés
    2. Ne is reméld hogy megszabadulhatsz tőlem ;)

      Törlés
  8. Drága Kikiih! :)
    A kezdetektől fogva veled vagyok ezen a blogon, olvastam az Everything About You 1.évadát, illetve a Breakaway-t is olvasom :)
    Ez a történeted számomra teljesen más volt a másik kettőhöz képest, de mindvégig imádtam :) Őszintén szólva, az elejétől kezdve volt egy sejtésem, hogy Ben lesz a befutó, és talán éppen ezért voltam izgatott minden egyes résznél, mert nem tudtam ,hogy mi fog történni velük :)
    Szomorú vagyok, hogy ennek a történetnek vége, de remélem, hogy indítasz újat, mert nagyon szívesen olvasnék tőled még! ;)
    Természetesen várom a Breakaway folytatását is! :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Crazy_Curly!
      Nagyon jó hallani, hogy mindhárom blogomot olvastad, azon felül is, hogy még én se vagyok megelégedve az EAY-val. :/
      Nagyon örülök, hogy szeretted ezt a történetet, hisz folyamatosan kapott hideget-meleget. De én szerettem írni. :)
      Nagyon keveseknek volt ez a sejtése, úgy látszik, hogy sikerült kiismerned. :DD
      Természetesen indítok egy újat, amiről azonnal értesítelek benneteket, szóval remélem, hogy az is elnyeri majd a tetszésedet, és hagysz valami nyomott magad után, komment formájában. :)
      Nagyon köszönöm, hogy velem tartottál! <3
      xx

      Törlés
  9. Úristeeen! Majdnem megkönnyeztem! Hihetetlenül ügyes vagy, meg minden, de miért kell, hogy vége legyen? A francba már! Nah mindegy; remélem még olvashatom az írásaidat, nagyon várom már. GRATULÁLOK!!! Nagyon jó lett ez az egész történet, és mellé még nagyszerűen is fogalmazol! <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég, annyira felemelő érzés ilyeneket olvasni.
      Nekem is hasonlóak az érzéseim a befejezéssel kapcsolatban, de próbálom azzal nyugtatni magam, hogy jön egy új blog. Igaz, ott nem lesz Emily nem lesz Ben, de lesz más. :)
      Hihetetlenül köszönöm ezeket a szavakat, szinte fel sem tudom fogni, hogy ennyien mellettem vagytok. Nagyon hálás vagyok!
      <333

      Törlés
  10. Egyszerűen imádtam az egész blogot! :) Nagyon sokszor újra fogom olvasni! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úr isten, remélem másodjára is lesz olyan jó, mint eddig. :) Nagyon köszönöm, hogy velem tartottál, remélem találkozunk még! <3

      Törlés
  11. Drága!
    Egyszerűen nem találok szavakat. Az utolsó 5 részt + az Epilógust most olvastam el így egyhuzamban, és amikor Ems olvasta Ben levelét, hát ott sírtam...Fájó szívvel kattintottam az utolsó részhez, és próbáltam minél lassabban olvasni, hogy tovább tartson, de aztán rájöttem, hogy nem szomorúsággal kell hozzáállni, hiszen ez egy csodálatos történet tele fordulatokkal, boldogsággal, néhol szomorúsággal és persze szerelemmel. Kell ennél több? És egyszer minden véget ér, de kárpótol az, hogy lesznek még történeteid, nem egy nem kettő, és ezt azért merem ilyen bátran kijelenteni, mert a kezdetektől veled vagyok, és tudom: Te írásra születtél. Köszönöm neked, hogy részese lehettem ennek az egésznek. :) <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Timiii! <3
      Azt hiszem én sem találok szavak ezek után a gyönyörű sorok után. <3 Nagyon köszönöm, hogy végig velem voltál, és hogy ilyen nyomott hagyott benned-
      Ígérem, hogy nem egy, nem kettő. Addig írok amíg ki nem fogyok a szavakból, és azt hiszem ez még elég messze van.
      Köszönöm, hogy mindig velem voltál, és mindig támogattál. <333

      Törlés
  12. Kedves Kikiih!
    Csodálatos befejezés volt, egyszerűen imádtam!Sikerült megsíratnod ezzel a résszel! Nagyon tetszett az is amikor a szülést leírtad!
    Szinte már beleéltem magam! Imádtam az egész történeted és most, hogy vége, nagyon hiányozni fog! Sok sikert az íráshoz a továbbiakban is! Puszi:Zsani

    VálaszTörlés
  13. Tudom, hogy későn írok, de egyszerűen nem bírtam ki. A héten elolvastam a blogodat, és igaz, hogy már egyszer elkezdtem, de valamiért abbahagytam ami nagy hiba volt. Bevallom, ne erre a befejezésre számítottam de attól még nagyon tetszett! Az az igazság, hogy végig sírtam az egészet. Sírtam? A testérem szerint bőgtem, de ő szeret túlzásokba esni. Na mindegy. Sajnálom, hogy az eddigi részekhez nem írtam megjegyzést de nagyon belemerültem az olvasásba, remélem megérted :) De ha majd lesz hozzá kedvem-vagy amikor másodjára elolvasom-majd egyenként mindegyikhez írok, mert megérdemled! :') Nem tudok hosszú kommentet írni, egyszerűen csak elmondom mennyire tetszett a történet! Ez lett az egyik kedvencem :) xx

    VálaszTörlés